Selamat Datang Ke Blog Rasmi Legion Warrior. We're Stronger Than Yesterday

.::Pengumuman::.

Terima kasih kepada semua ahli LegionWarrior yang telah menyertai Game Online ini. Tiada apa yang akan kekal dan akhirnya Legion ini terkubur selepas selepas mencapai tahap 9 di bawah pimpinan Lord_kuching.
Terima kasih kepada yang byk menyumbangkan khidmat kepada perkembangan Legion secara langsung atau tidak langsung. Player-player yang terpampang di blog ini akan dihargai selama-lamanya (selagi google/blogger tak bangkrap selagi tu la blog ni wujud kot)
Yang terakhir, Setinggi penghargaan kepada Lord_kuching, Lordraptor, k_RaEL,Dinko dan adiknya Musmandus(kalau tak silap eja la, nama dia dah takde dalam blog ni sebab retire awal game ni) kerana telah memberi sumbangan besar dalam perjalanan awal legion ni sebelum era lord_kuching.
Sekiranya aku main lagi game ni n start dari awal, harap jumpa player2 macam korang semua.
terima kasih kerana sumbangan anda dan menjadi professional Gamer!! Hail to Legion Warrior

orpheo
Founder of Legion Warrior

Salam dan selamat sejahtera semua...  

Disini ada beberapa perkara yang perlu ditekankan dalam penubuhan sebuah Legion. Harap semua rank holder (Ketua,Pen,Timbalan,BigBos,Bos Kecik dan Rakan2 Ambil Perhatian Sepenuhnya)

1)Sistem Legion Base bukan setakat jumlah ahli semata2 tetapi jumlah penyertaan jin 5 star dan keatas untuk diregister masuk kedalam Totem

2)Harap ketua,naib dan pasangat ketua selalu menyemak balik jumlah yang dapat dalam Legion. Ini kerana untuk mendapatkan 1 totem jin memerlukan 5juta gold untuk sekali penyemakan. Jgn bazirkan duit kerana 1 totem semata2.

3)Kepada rank holder,sub rank holder,sarjan dan semua ahli main peranan. Donate untuk kemudahan semua. Kamu semua boleh dapat Double Exp dengan mudah sekiranya party dengan rank2 holder yang lebih tinggi lvlnya dan juga yang seumpama dengannya. 1 hari 1 totem jin PERLU dibuka untuk mencukupkan 1 lagi tahap untuk Legion. Harap maklum okey?

4)Ada orang bertanya, berapa banyak nak donate? Untuk rank holder tu... sebanyak mana yang boleh... saya rasa sehari saya masuk 500K aje... tapi kalau rank2 holder leh sama2 bagi jumlah yang sama, penyemakan jin totem akan lebih bermakna dan kita boleh upkan lvl legion secepat mungkin!!! Harap ketua leh semak banyak sket jin totem lepas nih

5)Ada yang bertanya, saya nak RANK holder!!! Jawapannya boleh, tapi layakkah anda sandang jawatan sekiranya hanya online sehari 1 jam? bagaimana dengan keadaan jin anda? adakah berbintang2 atau tidak pernah fikirkan tentang bintang2 jin? Hanya mahu rank? Cuba renungkan sejenak

6)Ada orang berkata, alah.. ini game biasa aje... masuk legion warrior lepas tu kuar masuk legion lain tak pun buat legion sendiri pun tak pe, leh jadi ketua juga. Lagipun kawan2 satu tempat kan ada.... Leh ler dapat nama kawan2 yang lain. Jawapan mudah aje, ada RM++++, Legion awak kuat itupun penyertaan ahli aktif mestilah 30-40 orang.

7)Ada yang bertanya kepada saya, Awak join ler legion saya. Saya lantik jadi penolong ketua. Kepada yang aktif dia akan setuju aje. Tapi jawapan saya mudah aje, NAK SUSAH MASUK..., NAK SENANG JGN MASUK... Lagi pun awal2 saya kenal legion hanya warrior aje. 3 hari main dah lvl 60++ dah jadi Jeneral. Siap ada bintang jin 3 ekor star 5 tu.. huhuhuhu

7)Habis dah nak kata... ohok ohok

Kepada yang masih baru lagi, kerap bertanyakan soalan, dalam website jin.com.my boleh membantu. Akan tetapi sekiranya ada kemuskilan, bolehlah tanya saya... kepada yang baru, nasihat saya : buka website aje baca... dan saya akan bantu anda untuk selesaikan bersama... Harap maklum

Sekian
Dari Jeneral Tumpang : OHOK OHOK OHOK
Nanti kalau aku senang sket... aku buatkan khas forum untuk warrior aje... link terus...

AddThis Social Bookmark Button


2 comments: to “ Salam dan selamat sejahtera semua...

  • XiaoIchigos
    November 11, 2008 at 10:47 AM  

    tentang.. donation... rasanya dah donate berpuluh puluh million <.<" tapi semua hilang sekelip mata <.<".... oh.. dan saya Emiera btw

  • Anonymous
    November 11, 2008 at 3:18 PM  

    semuanya hilang sekelip mata sebab gold tu diguna untuk buka totem. Dengan sumbangan semua, legion dah makin kuat dan kita dah hampir ke Legion Tahap 2 (totem valkrie sudah Lvl61 pada masa ini)

Jumpa Kami di Ruangan Forum JinOnline

Kena Repeat PK ngan Ahli Legion Warrior, ada aduan pasal player legion? saja2 nak nak tanya? ada cadangan? sila isi borang ini.

Lokasi Boss


Wedding Of The Year

Wedding Of The Year

Cuba Teka Siapakan Gadis dan Siapakan Jejaka Tersebut

Design by Amanda @ Blogger Buster