Selamat Datang Ke Blog Rasmi Legion Warrior. We're Stronger Than Yesterday

.::Pengumuman::.

Terima kasih kepada semua ahli LegionWarrior yang telah menyertai Game Online ini. Tiada apa yang akan kekal dan akhirnya Legion ini terkubur selepas selepas mencapai tahap 9 di bawah pimpinan Lord_kuching.
Terima kasih kepada yang byk menyumbangkan khidmat kepada perkembangan Legion secara langsung atau tidak langsung. Player-player yang terpampang di blog ini akan dihargai selama-lamanya (selagi google/blogger tak bangkrap selagi tu la blog ni wujud kot)
Yang terakhir, Setinggi penghargaan kepada Lord_kuching, Lordraptor, k_RaEL,Dinko dan adiknya Musmandus(kalau tak silap eja la, nama dia dah takde dalam blog ni sebab retire awal game ni) kerana telah memberi sumbangan besar dalam perjalanan awal legion ni sebelum era lord_kuching.
Sekiranya aku main lagi game ni n start dari awal, harap jumpa player2 macam korang semua.
terima kasih kerana sumbangan anda dan menjadi professional Gamer!! Hail to Legion Warrior

orpheo
Founder of Legion Warrior

Extra Exp untuk level-up  

Share sket teknik n cara nak levelup character dalam game ni.

1.Cara yang paling mudah untuk newbies, buka inventori lepas tu klik kat kat beg unggu (newbieguide) tuh.Klik kat atas sekali- godblessing untuk newbies, pilih la ikut lvl anda. boleh lvl up guna beg ni hingga lvl 70++

2.Cara yang kedua, ramai yang tahu gak tapi malas nak buat. Cari Kawan sehingga maksimum 50 orang pastu claim exp dari dorang

Kalau nak add rakan tuh, pastikanlah yang selalu main, jgn add bot ke, 2nd id ke. kalau boleh 50 orang tuh sentiasa online masa anda online. untuk lvl rendah, calim 1.000 exp pon dah boleh up sehingga 2 3 lvl,maybe lebih.

3. Yang ni sesuai untuk lvl dah tinggi. Buku-buku yang jumpa tuh guna je, kalau jual harga dalam 4000++ gold je. kalau jual pakai ep susah nak laku walaupun jual serendah 1-2ep je. Jin yang selalu anda bawak hunting lebih senang nak lvlup sehingga maksimum
Aku rasa dah ramai yang tahu pasal yang ni n ramai gak yang tak tahu. Korang cek la selalu tekan CTRL + R. Untuk lvl dah tinggi seperti 80++ sesuai la guna yang ni.
Jin Mage ni dah lvl maksimum, nak claim bag Exp tuh kena karekter lvl132.

4. Cara ke 4, Hunting hunting dan hunting lagi. hunting kat tempat raksasa lvl yang tinggi. kalau dah lvl 80++ dah boleh hunting tempat yang bagus sket seperti Volcano adventure Zone, Lost Island dan Cata maze. Gold Sekali drop 2000++. 1 jam hunting boleh dapat 1,000,000 ++ gold. Item unik, elit senang dapat. Nasib Baik dapat item Hebat

ini je yang aku tahu, kalau korang ada cara lain boleh share kat sini

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ Extra Exp untuk level-up

Jumpa Kami di Ruangan Forum JinOnline

Kena Repeat PK ngan Ahli Legion Warrior, ada aduan pasal player legion? saja2 nak nak tanya? ada cadangan? sila isi borang ini.

Lokasi Boss


Wedding Of The Year

Wedding Of The Year

Cuba Teka Siapakan Gadis dan Siapakan Jejaka Tersebut

Design by Amanda @ Blogger Buster